2019年11月10日 星期日

iMoney《鍾記補習社》(第十集)

網誌分類:股票經
網誌日期:2019-11-10

第十集《鍾記補習社》教大家如何綜合地分析財務報表,從而尋找優質股!



8 則留言:

  1. 未知鍾SIR會否去止凡兄的講座?小薯做在小粉絲去找鐘SIR簽名呢~~^^

    回覆刪除
  2. 小薯兄:最近比較忙,應該不會出席了。總有機會的,哈哈!

    回覆刪除
  3. 鍾sir, 謝謝分享。我而家係一路睇影片,一路睇住 "讀財報學選股" 本書黎搵返相應章節做筆記,請問鍾sir未來拍片時可否講下該topic同你邊本著作邊個章節相符合?讓大家更容易將筆記整合分類?(明白鍾sir可能唔想太hardsell)
    另外,請問鍾sir可否分享下用咩平台/機構買債券?或者如何選好債等知識?
    謝謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓哥兄:基本上影片的內容都是取材自我的兩本書《讀財報 學選股 計估值》和《選股與估值》,應該不難找到相關內容吧!我真的不想太hardsell,哈哈!
      我是通過銀行買直債的。一般考慮投資級別的債券,持有至到期。評估企業的還債能力,我主要看利息覆蓋率(Interest Cover)(大於5倍)和淨負債比率(小於30%)。

      刪除