2017年3月12日 星期日

iMoney FB Live(四)

網誌分類:股票經
網誌日期:2017-03-12

很榮幸獲得iMoney智富雜誌邀請,於3月14日(星期二)下午3點30分進行Facebook Live。可以直接跟股民交流,順道推廣一下自己剛出版的新書《選股與估值-----價值投資的得勝之道》,一舉兩得。

如果網友有興趣,不妨到iMoney智富雜誌的Facebook加「Like」,到時便會收到通知看FB直播。歡迎大家在直播期間提出問題,我會盡量解答。

多謝支持!下周二見!



【好文重溫】人氣博客鍾記:活用價值心法 年賺15%

YouTube 重溫

14 則留言:

  1. 回覆
    1. iMoney應該會安排,讓網友可以重溫的。

      刪除
  2. 鍾兄怎樣比較金碟vs345中國軟件國際?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對不起,我對中國軟件國際(354)的認識不深,所以沒有太多的發言權。

      刪除
  3. 到時候一定會在公司偷偷地上facebook 支持一下! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝斗滿兄支持。但最重要是不影響工作呢!

      刪除
  4. 科技的發展,,令人更接近,,
    鍾兄越來越多機會見報喎,,
    分享機會也越多,,真正的投資越來越多人認識呢,,
    努力,,互勉之...
    cleverpeople...

    回覆刪除
  5. 鍾Sir, 有料人同有錢的財經blogger有好多,肯清楚講出來的就只有你一個.

    有時比錢買書,比錢上堂,無問題,但佢地根本就交緊行貨,還自吹自檑話自己幾咁想幫人助務自由,其實借助務自由,價值投資之名,無巴菲特同BEN GRAHAM 去氹D無知人一仟幾百,尤其年輕人,比人呃還矒然不知.唯獨你是最貫徹始終, 肯教,仲有詳細,有埋公式,數據來源,你平時如何揀股,如何分析,不時UPDATE, 有問必答 (好多上完堂,收左你一千幾百,就唔再啋你,除非有新班,立時變面, 有問即答,令人反感)

    或都好多人看完你LIVE, 唔明你講 PE, PB, EV/EBITDA, 但呢D先係投資真諦.

    我是一班

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝學員的讃賞。其實每個導師都會有自己的個人風格,不宜直接比較呢!

      刪除
    2. OK, you are so kind.

      路遙知馬力, 日久見人心

      刪除
  6. Have watched i-money vedio. One more time to consolidate what have been learnt from you. Thank you very much.

    回覆刪除